⬇ Där kan du komma till min..

12 oktober 2015

Homecoming week

Så veckan som varit har varit homecoming week/Spirit week vilket som jag skrev i mitt förra inlägg innebäratt ala dagar har ett tema. Kan ju inte säga att min skola hade särsilt mycket schoolspirit. Meeen jag twinnade på tisdagen med Mallory, hade skjorta på mig på wesern wednesday och camoskor och tröja som jag lånade av Kyle på camofriday och på the homecoming game.
Och några gick all in och det var iallafall himla kul. På onsdagen hade vi early releasse day vilket innebär att vi har 20 minuterslektioner hela dagen och slutar 10.30. 

Efter skolan den dagen gick jag och simone och bowlade och sen kom min värdpappa och vi körde och hämttade Ingrid. Sen körde vi till en kostymaffär för Simone skulle prova sin kostym, och gissa vad som låg jämte den affären??!! EN EUROPEISK MATAFFÄR. Don´t get too excited though för det var mest från turkie och länderna där runtomkring, MEN de hade Milka och vi freakade och jag köpte fyra stycken. Fy vad europeisk choklad är helt underbart. Har nästan ätit upp allt nu för delade med mig av himmelriket till min värdfamilj och några kompisar som ääälskade det. För usch på amerikansk choklad det är verkligen verkligen gross. 
Efter det släppte min värdpappa av oss på the mall och vi var där i 3,5 timmar och jag hittade lite saker, hittade bland annat en Taylor-parfym som jag har hemma men inte tog med och hade världens tur för den var på clearance sen några dagar tillbaka så den kostade bara 30 dolllar och det var den stora storleken. Så himla solt över den. 
Köpte även en 1975-tröja, en grej till Linnéa och något mer jag inte kommer ihåg. Men det bästa var att vi gick till Pandaexpress precis innan vi åkte hem och jag ääääääääälskar deras mat. Harregud. Underbart säger jag bara.

Efter det var det dags för the homecoming-parade och jag gick med mitt xc-team och det var helt okej. Först åkte några fancy bilar med the homecoming royalties och sen fotbollslaget och sen andra sporter och klubbar i flak och vi var i mitten och vi hade inget flak så vi gick, men det var kul ändå. Pratade en del med Maria och det var allmänt kul :)

Veckan har varit superhektiskt dock och fick reda på att min gammelmormor dog i tisdags vilket innebar att jag åkte hem efter ett matteprov och mådde inte så jättebra resten av dagen. 
Vila i frid Gammelmormor. <3

Igår var det the homecoming dance och jag looooovar att lägga upp bilder, men just nu har min värdfamilj alla bilder på innan dansen så när de för över de på datorn lovar jag och lägga upp de. 

Eftersom det blir så fult att ladda upp bilder här på bloggen på ipaden så har jag bestämt mig att skriva inlägg här och publicera de och sen göra bildinlägg från datorn jag fick av min värdpappa så blir det mycket lättare. Kanske tråkigt att läsa, menmen..

The homecoming dance var iallafall väldigt kul och jag är supertaggad för att gå på Southridges nästa helg med Ingrid!

Idag blir mest en chill dag, vaknade klockan 10 eftersom jag kom hem typ 2 inatt, skypade med Lovisa och Elisa <3<3<3<3<3, och sen hjälpt till att förbereda för tvillingarnas födelsekalas nästa helg. 
Jag är ledsen om bloggginlägget är rörigt, det är lite jobbigt med svenskan måste jag erkänna. Menmen

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar