⬇ Där kan du komma till min..

30 december 2014

Fått lite saker gjorda,,

Igår spenderade jag hela dagen med min ansökningshandlingar.
Jag,:
- Skrev helt färdig mitt brev, ska bara kola så allt är rättstavat (4 sidor blev det)
- Tog bilder till min ansökan, harregud, inte nöjd menmen
- La in gamla bilder på min ansökan
- Ringde och bokade tid för hälsoundersökning, blir i slutet av Januari och kommer förhoppningsvis endast gå på 600 spänn :D (Räknat med mycket mer eftersom jag sett andra som betalat det dubbla)
- Ringde till skatteverket och beställde personbevis till mitt, min mammas och min systers pass, så nu är det bara att ringa till tyska ambassaden och kola så vi får en tid rätt snabbt (tar ju liksom 3 månader, gaaahh)
- Justerade resten av min ansökan

Såg även detta igår, missat det heeelt..

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alltså, jag får önska vilket år jag vill gå på High School, och inte helt förvånande så tog jag år 12, Senior Year.
 
 
Tänkte ladda upp bilderna jag lagt in på min ansökan, men gör det nog när jag är helt färdig.
 
Ha det gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar