⬇ Där kan du komma till min..

7 december 2014

Dagen innan dagen.

Hmm.. kommer nog ha ungefär samma rubrik på inlägget jag kommer skriva dagen innan jag åker. Men tyvärr är inte den dagen imorgon.

Imorgon är det dagen då jag har 4 saker som ska göras/ska in (skolan) och det är: Amnestybrev på engelskan, hålla lektion för Sa14 (Samhällsettorna) och underbart matteprov (sarkastiskt). Har pluggat matte nästintill hela dagen, förstår ändå inte riktigt, men jag får bara göra mitt bästa, satsar nog på typ C, matte är inte längre mitt starkaste ämne som det varit tidigare,, menmen.

Imon är det även dags för Utbytesträff klockan fem! Om du är intresserad så hör gärna av dig till mig (nataliearlt@live.se). Iallafall, det ska bli superkul , alltid himla trevligt att träffa utbytesstudenter :)

Imorgon går även startskottet för Candy Cane Killer Game på skolan vilket innebär att man har ett mordvapen (polkagris)  och så får man ett offer på en lapp, denna ska man då hitta och döda genom att skrika killer när man är 4 meter bort och sedan jaga sitt offer och nudda polkagrisen på deras rygg. Jag ska dock vara immun mot att bli tagen genom att ha tomteluva och julgransslinga på mig, kanske har ni turen att få se en bild på det haha. Iallafall supertaggad, och eftersom jag inte känner igen mitt offer får jag hoppas på det bästa imon, ska bli superkul!

Jaja, nu måste jag sova, krävande dag imorgon, men efter måndag och tisdag så är typ allt över. Så himla underbart, snart looov.
Ha det gött! Ska försöka skriva imon!

Min fina immunitet.
Min kompis söta katt. 

Underbart glöggmys med familjen idag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar