⬇ Där kan du komma till min..

2 maj 2015

Lite update (?placering? och valborg)

Så det var ett tag sen, men kan ju säga att min gissning var rätt! Jag har placering någonstans. Var på STS och lämnade in engelskatestet förra veckan och då fick jag lämna in et till Petter som är ansvarig för High School-år i USA. Nyfiken som jag är så tog jag chansen att fråga honom vad det egentligen innebar att få testet. Då sa han att det innebär att jag har en placering men att skolan inte gått igenom än. Han sa att nu när jag lämnat in testet borde de ringa snarast. Men jag skulle också vara beredd på att det kan ta tid om det uppstår problem eller så.

Nu har det iallafall gått 4 arbetsdagar sen jag lämnade in testet så vi får se vad som händer!

I torsdags var det ju valborg och jag hade min sista tyskalektion ever och det känns så otroligt gött. Efter den så mötte jag upp Klara som också är utbytesstudent (finns i länklistan här bredvid!) och vi fikade på waynes en stund och det var verkligen superhärligt. Utbytesstudenter är något bland det bästa och de förstår precis vad man går igenom och vi pratade om allt möjligt.

Efter det mötte jag upp mina kompisar för att åka hem till Maja där jag grillade (med hjälp av Maja och vi var grymma) och så åt vi ju då såklart supergo mat o efterrätt och hade det jättetrevligt. Så glad över mina underbara kompisar och jag förstår inte hur jag ska klara av att lämna dem..

Nu har jag snott min lillasysters macbook för att åka hem till Linnéa och plugga. Känns som att jag skrivit på en säker död.

Har inte direkt några bilder från något av detta så ni kan få en googlebild på ELTIS-testet för att färga inlägget lite! :)

































Om någon har frågor om testet eller något annat så är det bara att kommentera eller kontakta mig på antingen mejl eller facebook!

Ha det gött!

1 kommentar:

  1. Åhhhhh fick hem mitt Eltis-test i dag!!!!!! Hoppas verkligen det betyder att något snart är på gång :D :D

    SvaraRadera