⬇ Där kan du komma till min..

17 maj 2015

5 dagar till avreselägret





Idag är det alltså fem dagar kvar till avreselägret med STS i Göteborg och jag är otroligt taggad på det! Ska bli så kul att träffa alla jag träffat förut och även alla nya, kommer bli en superbra helg!

I förrgår ringde Jessica från STS och ah som ni kanske förstår får man ju lite lagom panik (VÄRDFAMILJ!!!!), meeeeen nej.
Jessica: Hej Natalie, ringer dig angående avreselägret nu nästa helg där jag ska vara din gruppledare så spara detta numret så du kan få tag i mig.

Sen frågade hon om jag hade några frågor och så men det hade jag inte.
Trode jag skulle få värdfamilj menmen. skulle dock vara sååå skönt att ha det innan lägret. Men vi får se!

Om någon STS:are blivit uppringd av Jessica för det betyder ju att vi är i samma grupp på lägret!!

Lägger upp denna bild igen för den gör mig så glad, längtat efter etta sååå längre, bilden kommer från vivalaemma.blogg.se
Plugget i skolan är nästan över. Skickade precis in en tråkig sex-sidors vetenskaplig rapport om Roswellincidenten och jag är så jädra glad att den är färdig. Nu är det bara mattenationella på tisdag och sen är alla stora saker över och jag kan äntligen andas ut.


Inatt är det även dags för Billboard music awards aka Taylor Swift music awards som jag ska stanna uppe och kolla på! SKa bli så sjukt bra. BAD BLOOD- MUSIKVIDEON SLÄPPS OCH JAG HAR ALDRIG VARIT SÅ HÄR EXALTERAD ÖVER NÅGOT. Även om du inte gillar tay måste du hålla med om att dett cast är helt sjukt:

Taylor Swift // CATASTROPHELily Aldridge // FROSTBYTEZendaya // CUT-THROATHayley Williams // THE CRIMSON CURSEGigi Hadid // SLAY-ZEllie Goulding // DESTRUCTA XHailee Steinfeld // THE TRINITYLena Dunham // LUCKY FIORIKendrick Lamar // WELVIN DA GREATKarlie Kloss // KNOCKOUTSerayah // DILEMMAJessica Alba // DOMINOMartha Hunt // HOMESLICEEllen Pompeo // LUNAMariska Hargitay // JUSTICECara Delevingne // MOTHER CHUCKERCindy Crawford //HEADMISTRESS
Selena Gomez //
ARSYN


Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar