⬇ Där kan du komma till min..

22 maj 2015

Halsfluss och läger.. (OCH MAJA HAR KÖRKORT)

.. är ingen bra kombination. Men jag smittar iallafall inte så jag ska åka ändå. Kan knappt prata nu men hoppas att det blir bättre tills ikväll. Jag var på vårdcentralen igår och fick penicillin så idag är det bättre än igår o hoppas att det blir bättre fram till kvällen! Imorgon borde jag iallafall kunna äta vanlig mat!

Är sååååå taggad på lägret som börjar idag! Har dock inte börjat packa eftersom jag haft 38 graders feber även fast jag gått på Ipren och alvedon. Ska packa ihop allt lite snabbt innan jag ska åka runt tre. Då bär det av till Göteborg för att åka med Maja till hennes pappas jobb för att hämta hans bil SÅ ATT HON KAN KÖRA MIG TILL LÄGRET!! Jag kommer vara den första som åker med henne, så stolt över min underbara kompis! Igår efter uppkörningen ringde hon och bara lät och jag började gråta. Grymt jobbat av dig iallafall Majs!!

Nu ska jag bara kolla TV, vila och hoppas på att jag blir lite bättre. SÅ TAGGAD FÖR LÄGRET!!!

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar