⬇ Där kan du komma till min..

21 januari 2015

Utbytesträff #3

I söndags var jag på min tredje utbytesträff. Vi var 10 tjejer som satt på ett café och bara pratade av oss och hade det mysigt. Utbytesträffar är så extremt skönt eftersom ens kompisar vid denna tiden oftast har tröttnat extremt mycket på ditt USA-tjat och skriker på dig att hålla tyst (kanske inte riktigt, men verkligen inte långt ifrån). Det är därför otroligt skönt att snacka med folk som lysssnar och till och med vet exakt hur du tanker och varför. Så tips till blivande utbytisar: Gå på utbytesträffar!

Just nu sitter jag hemma eftersom jag är näst intill dödssjuk, som tur är har vi bara en lection så missar inte jääääättemycket.

På fredag ska jag ta kort till mitt pass för att sedan på måndag åka med min mamma, syster och papa till tyska konsulatet I göteborg för att skaffa våra tyska pass (Och gud va krångligt det har varit måste jag säga..)

Nu ska jag bara se till att vila (plugga) och försöka må tillräckligt bra för skola imorgon.

Ha det gött!

Passande bild på landers olika pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar