⬇ Där kan du komma till min..

8 januari 2015

Imorgon..

.. så börjar skolan igen och jag ska ta min första twinrix-spruta.... (extremt spruträdd, men det ska väl gå bra). Fick även tid för min hälsoundersökning så den 27 Januari ska jag träffa en läkare som fyller i alla de där papprena i min ansökan och ska ta tuberkulos-testet. Skönt att ha en tid iallafall.

Petter på STS svarade även på mitt mail och sa att jag var tidigt ute ändå så det var helt lugnt att jag inte är färdig och de kollar igenom allt när det är färdigt vilket det är den 28 januari då! Ska komplettera med passkopia och andra uppgifter från mitt pass när jag får tag i det. En tjej på tyska konsulatet ska prata med mamma idag om vi har missat några papper och vem vet de kanske till och med kan boka en tid!

Resten av dagen kommer väl bestå av plugg skulle jag tro. Hoppas ni som redan börjat skolan har det bra :)

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar