⬇ Där kan du komma till min..

17 december 2015

En helt grym dag

Som ja skrev i rukriken har idag varit en helt grym dag. Ärligt talat har jag varit otroligt glad i nästan en vecka nu. Är så stolt över mig själv och så otrooligt tacksam för alla människor jag har i mitt liv, även otroligt tacksam för hur himla bra jag har det här borta. 

Mer till denna dagen dock. Dagen började dock med att jag var extremt trött och verkligen inte ville vakna o gå till skolan, men jag tog mig upp och gjorde mig iordning och åt frukost ochh tog mig till skolan. Första lektionen hade vi en 10-minuters pjäs vi skulle framträda för läraren (i grupper om 3). Jag kunde ALLA mina repliker och tjejen jag gjorde det med kunde också alla sina. Dock, killen i vår grupp hade ingen aning vad hans repliker var å han bara improviserade allt, vilket gjorde det otroligt svårt för mig och den andra tjjejjen att veta vad vi skulle säga så vi improviserade lite också. Hoppas läraren förstår att vi faktiskt kunde våra repliker och gjorde det bästa av situationen när denna människan kin of screwed up för resten av oss. Okej nu låter detta som en hemsk dag, men nä. Var faktiskt stolt för hur bra vi räddade det, och nu är det äntligen över. Älskar min dramaclass, verkligen, så det är alltid trevligt att komma dit första lektionen. Sen var det dags för kör vilkett alltid är superhärligt. Imorgon har vi vår vinterkonsert så idag sjöng vi igenom några låtar  och sen fick vi göra vad vi vile resterande 25 min så jag och Treyy pratade med varandra, som vanligt när vi har fritid i kören. Alltid lika trevligt dock. Sen var det dags för american literature ooch vi hade en vikarie som jag verkligen inte gillar, men fick gjort alla mina läxor så hade inga när dagen var över. 
Sedan åt jag lunch med Wasia vilket var supertrevligt. När nästa lektion började gick jag till the counselor och bytte en klass för nästa termi så nu är jag väldigt excited över mitt schema nästa termin. Lovar att dela med mig av det så snart jag får det och det är 100% säkert. Resten av lektionerna var som vanligt och efter skolan körde Malloryy hem mig. Väl hemma satt jag och kollade på tv tills Trey kom och hämtade upp mig runt fyra och vi åkte till ett bergg ungefär 20 min härifrån för vi hade pratat omdetta för några dagar sedan och han sa att jag måste hajka upp för det berget för att utsikten är fantastisk. När vi kom dit började det dock bli mörkt och här finns berglejon och andra djur men vi körde på iallafall. And let me tell you, han hade så rätt. Utsikten var helt fantastiskt. Man kunde se hela Tri-cities. Kändes nästan som att vara på ett flyg igen. Vi kom ner igen kring 6-6.30 och han körde hem mig. När jag kom hemm gick jag in i några minuter och sen kom Mallory och hämtade up mig för vi skulle köpa en julklapp till hennes farmor och farfar. Vi åkte även till Walmart och jag köpte lite saker jag behövt köpa ett tag så det var bra. 
Efter detta åkte vi till Panda Express (som jag äääääälskar) och köpte take away mat. Vi åkte sen hem till Mallory för att äta det och sen hängde vi där ett tag och jag kom hem igen kring halv 10. Har verkligen haft en helt grym dag. Inte bara för saker som hänt men har bara känt mig så himla allmänt glad. Imorgon har vi vår julkonsert och jag är grymt taggad.

Här kommer några extremt dåliga bilder från när vi var på toppen av berget. Iphonen är inte bäst på att ta bilder i mörkret.. Men det var iallafall riktigt coolt och vackert. (Hittade även karlavagnen, första gången sen jag kom hit så det var exciting)





Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar