⬇ Där kan du komma till min..

3 februari 2015

Kalas och födelsedagsmiddag

I söndags hade min lillasyster barnkalas på vattenpalatset i Lerum och jag kan bara säga att jag är sååå glad över att jag inte behöver vara med på något sånt nästa år, även fas jag grät några tårar när jag kom på att jag kommer missa nästan alla mina familjemedlemmars födelsedagar. Men det är ju bara 10 månader, en bråkdel av mitt liv.

Igår var iallafall en supertrevlig kväll då min underbara kompis fyllde hela 18 år! Grattis igen Linnéa!
För att fira gick vi plus tre kompisar till, till Pinchos, en tapasrestaurang där man beställer allt med en app, supersmidigt. Maten var så himla god och det var verkligen en helt underbar kväll, tror vi satt där i lite mer än 4 timmar och det var verkligen jättetrevligt och vi hade så kul.
Efteråt åkte jag hem till Maja eftersom jag bor så otroligt långt bort och vi gick och lade oss lite för sent vilket har resulterat i att jag idag är extremt trött.
Jag och Maja fick iallafall köpt alla presenter till de två 18-årskalasen (fyra peroner) på lovet så det är verkligen superskönt.

På utbytesfronten händer det inget precis, väntar på att de ska godkänna min ansökan/ säga till vad jag ska komplettera. Runt fem-sex personer som redan fått värdfamilj, liiiite avundsjuk dock,,, men min tid kommer..

Typisk Linnéabild, grattis igen!!

Suddig bild på mitt nya bibliotekskort
jag var så duktig och fixade.

Jag och Maja med mustascherna och hattarna vi hade för att
bryta normer (Linnéas födelsemiddagskrav).

Bella och Linnéa på en extremt suddig bild och en liten del av vår mat.



















Matildas mat, lite mindre suddig bild, men det var iallafall supergott.


Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar