⬇ Där kan du komma till min..

13 oktober 2014

Personbevis på tre A4-sidor

Idag fick jag alltså mitt engelska personbevis på TRE HELA A4-sidor. Helt sjukt. De blir konstiga när jag skannar in de i datorn vilket suger, så ska prova om en stund igen, förhoppningsvis funkar det!
Lämnade även in min teacher recommendation till min engelskalärare idag så snart är den också fixad, jag kommer framåt i min ansökan! Lite saker är dock fortfarande oklara, sen kom jag även på idag att jag måste prata med rektorn om att jag ska åka iväg så jag vet om jag har en garanterad plats när jag kommer tillbaks. Nu blev jag nästan lite nervös. Älskar min skola ju. Men förhoppningsvis ska det funka så får hoppas på det!

Mejlade även min förre rektor och frågade om hon kan skicka mina betyg från åttan och nian hem till mig så hoppas hon svarar snart.
Åååh, är så supertaggad! Idag har verkligen varit en helt underbar dag. Ni vet när man har vaknat till på morgonen och allt känns bara så otroligt bra, man känner sig verkligen on top of the world. Så har hela min dag varit och jag har bara lyssnat på glad musik och varit allmänt glad. Så himla underbart.

Förlåt att detta blev ett väldigt rörigt blogginlägg. Så mycket jag ville skriva ner bara, och jag är ledsen om bloggen blir ointressant när jag skriver så mycket om vardagen, men jag måste bara få in en bloggkänsla så därför uppdaterar jag nästan lite onödigt ofta. Så jag är ledsen för det.

Imorgon ska jag träna MRL Dance i 90 minuter med Maja på Nordic Wellness, aldrig provat förut så ska verkligen bli supekul! Efter det ska jag sova hos pappa så det blir mys och jag har då såå nära till skolan so that's underbart.

Långt inlägg, tappert om ni läst hela haha
Ha det gött!

Elisa och Lovisa på väg hem från stockholm (skyll er själva;) )

Bild från när jag stod på öppet hus i torsdags, superkul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar