⬇ Där kan du komma till min..

19 augusti 2012

Someday I will be strong enough to lift not one but both of us


Kom faktiskt hem igår men har inte orkat blogga faktiskt, har fixat naglarna o annat inför första dagen i skolan, Överdriver, ja.. men har tråkigt ,,
Fick åka hem igår istället, men hade det jättebra hos Emelie när jag var där. Skönt att vara med henne, bara snacka och ta det lite lugnt. Om du läser detta- Tack så jättemycket för underbara dagar!
Älskar dig.

Okej, imorgon börjar skolan,, Smått panik.. Vart tog sommarlovet vägen, mina 9,5 veckor?

Ajja. Efter skolan imorgon som slutar ungefär 10.45 så ska jag åka in till göteborg och gå runt där, leta nya byxor och lite så med min låtsasstorasyster som nu går i gymnasium i göteborg. Ååh älskar göteborg helt otroligt mycket.

Nee, tänkte skriva jättemycket, men har glömt av allt så skriver när jag kommer hem imorgon, och ni som börjar skolan imorgon, lycka till! Gonatt!

Bilder på mitt älskade Göteborg.

















Google

Tagit själv från göteborgshjulet på liseberg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar