⬇ Där kan du komma till min..

8 augusti 2012

8 Augusti 2012 08.28


Sitter nu på färjan på väg tillbaks till fastlandet. Blev att gå upp halv sex imorse, (träning inför skolan där med,,) gjorde i ordning mig o så sen sa vi hejdå till älskade gammelmoster (världens coolaste tant! Helt underbar!) färjan åkte 07.20 o e framme ungefär 10.20
Sitter som sagt just nu på färjan i de mysiga vilstolarna o har ätit lite frukpst o typ alla andra sover o här sitter lilla jag.. Har faktiskt på mig mysbyxor nu, men det var myyyys o varmt. Så det så..

Hade tänkt o göra en ny kategori: Innan USA 2012, eftersom det kanske inte e så kul o läsa för de som läser precis innan utbytesåret, så så blir det.

Ska skriva lite om min gotlandsresa och så, och lite bilder också, hmm nee får väl återgå till att lyssna på musik o kolla på havet , (Sjukt blåsigt)

Här har vi öland om man ser något, sorry för alla speglingar i fönstret eller vad man nu säger.

























Vet inte riktigt var bilderna hamnar eftersom jag bloggar på mobilen.. Just sayin'





Min lilla kompilidompis jag hitta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar