⬇ Där kan du komma till min..

15 augusti 2015

Avskedsfest x3

Igår var jag på Klaras (blogg om ni klickar här nånstans) avskedsfest hemma hos henne, gick dit med Linnéa o det var väldigt trevligt :) är så sjukt skönt att jag känner utbytesstudenter, är så otroligt tacksam över det, för de vet PRECIS hur man känner o det är väldigt väldigt skönt.
Klara åker iallafall den 23 så så länge jag inte åker samma dag så kommer vi inte träffas nåt mer innan USA. Det är helt sjukt för jag kommer ihåg första gången o vi satt o prata om rädslor o vad vi såg fram emot och hur otroooligt långt kvar det kändes. O här är vi idag o det är så nära. Hon vet ju dock var hon ska åka o när o vilken familj hon ska bo i, men snart är det min tur det känner jag på mig!

Det förklarar dock inte rubriken på detta inlägget, men det förklarar iallafall en tredjedel,
sååå den andra avskedsfesten var då min egen som jag hade för exakt två veckor sen där mestadelen av min släkt plus några andra var med o det var supertrevligt, vi åt massor o bara umgicks, lovar presentbilder kommer snarast (har inte varit hemma på en vecka så tar de imon när jag kommer hem) för de är verkligen så gulliga. Det kändes dock inte som att jag skulle åka för det känns såå surrealistiskt så man kramar o säger "hejdå ses om minst 10 månader" utan att faktiskt inse att det är sant, jag undrar verkligen när jag kommer inse, men det kanske blir på flygplatsen, we'll see. Just nu känns det iallafall väldigt overkligt.

Såååå avskedsfest nummer tre då? Ja det blir antagligen på tisdag hemma hos mig då mina kompisar ska komma o vi ska ha det riktigt bra o de har kommit på en himla bra idé om att jag kommer ju missa alla högtider här under ett år så de tänkte att de slänger in alla på en dag, såå det blir väl äggmålning, grandansning o annat, är faktiskt väldigt taggad o se hur det kommer bli. Så det kan jag garantera ett inlägg om. Dock ska vi nog till Strömstad dagen efter så kanske uppdaterar på torsdagen, får se när jag åker bara.

Nu ska jag iallafall röra mig mot Liseberg där jag ska spendera dagen med familjen.


Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar