⬇ Där kan du komma till min..

16 augusti 2014

Borta bra men hemma bäst

Så nu har jag varit hemma i ungefär tre dagar. Jag har mest umgåtts med min underbara pojkvän. På månda ska vi ringa till tyska konsulatet för att skaffa pass till mig då jag är tysk medborgare (och nej har aldrig bott i Tyskland och språket är jag inte så bra på men jag är ändå tysk medborgare.). Det är lite krångligare att skaffa pass och det tar längre tid, men börjar jag nu så är det färdigt om ungefär 3-4 månader och det funkar bra för mig.

På måndag börjar mina syskon skolan men jag börjar den 27:e så jag ska njuta av de sista lediga dagarna, men nu ska jag göra en inlämning som vi fick hela sommaren på oss att göra (borde gjort den tidigare, detta suger). Så det är vad jag ska göra, ha det gött!

Bjuder på en bild på min underbart goda frukost, amerikanska pannkakor med glass, hallon och florsocker, mums.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar