⬇ Där kan du komma till min..

20 juli 2012

Got myself together

Tjodilido!
Förlåt att jag inte bloggat på ett bra tag.. Joo det var såhär,, Utbytesåret blev flyttat till 14/15 istället. Det har med pengar o göra o nu har jag iallafall tid på mig att samla ihop en del själv. Självklart tråkigt att det blev såhär,, men jag får bara vänta ett år till. Det kommer bli super ändå känner jag på mig, otroligt taggad!! Jag får ändå min dröm i uppfyllelse vilket är helt A.M.A.Z.I.N.G.!


Tänkte fortfarande blogga lite allmänt o också om förberedelser, jobb o massa annat innan mitt USA år (:

Ne, nu ska jag se till o göra lite dumlekakor, mumsmums.

Lovar o skriva senare idag! Skönt att få detta nerskrivet iallafall. (Anledningen till att jag inte har skrivit är för att jag varit lite deppig o inte orkat tänka på det, men nu är jag back on track)

Här har ni något o kolla på så länge! (;





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar